الكف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

الكف

مُساهمة من طرف العرافة في الخميس فبراير 07, 2008 4:37 pm

هاي انا العرافة اوشوش الودع وارطص الجدع والعب بالبيضة والحجروعلي راي المثل يا ماءمنة للرجال يا مامنة للميا فى الغربال اى حد عاوز يعرف حاجة يجيلى
afro

العرافة
New Step
New Step

عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف A7mad Alkady في الخميس فبراير 07, 2008 5:02 pm

ايه الكلام العجيب دا؟؟؟
تعرفي تقولي اللعب يا فرغلي؟؟؟؟
avatar
A7mad Alkady
Professional
Professional

عدد الرسائل : 1120
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 05/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.djtiesto.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف العرافة في الخميس فبراير 07, 2008 5:04 pm

اعرف اقول العب يا قاضى

العرافة
New Step
New Step

عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف A7mad Alkady في الخميس فبراير 07, 2008 5:32 pm

لا ما انا بلعب من غير حاجه
avatar
A7mad Alkady
Professional
Professional

عدد الرسائل : 1120
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 05/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.djtiesto.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف raghda_hassen في الخميس فبراير 07, 2008 5:48 pm

اهلا بيكى بس ممكن توضحى اكتر
يعنى انت اسمك ايه ؟؟؟ ومنين وبتدرسي ايه ؟؟؟وكدة يعنى
واهلا بيكى مرة تانيه و منورة يا جميل
avatar
raghda_hassen
Professional
Professional

عدد الرسائل : 1204
العمر : 27
البلد : Egypt
تاريخ التسجيل : 02/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف tefa في الخميس فبراير 07, 2008 6:47 pm

ايه الكلام الغريب دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما فيش حد فاهم حاجة يا ريت توضحي وشكرا
avatar
tefa
Professional
Professional

عدد الرسائل : 465
العمر : 28
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الخميس فبراير 07, 2008 7:05 pm

**************
******************
*********
**************

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الخميس فبراير 07, 2008 7:08 pm

*****************

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الخميس فبراير 07, 2008 7:11 pm

***********

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الخميس فبراير 07, 2008 7:15 pm

**************
****************
*********
*********
********
********
*********
***********

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف A7mad Alkady في الخميس فبراير 07, 2008 7:28 pm

لا اله الا الله
اهو الي اسمه مباشر اتعدي من الدجاله ولا العرافه دي؟؟؟
avatar
A7mad Alkady
Professional
Professional

عدد الرسائل : 1120
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 05/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.djtiesto.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف الياس العريقي في الخميس فبراير 07, 2008 7:46 pm

والله منا فاهم حاجه
ياريت واحد يرسيني على بر
avatar
الياس العريقي
amateur
amateur

عدد الرسائل : 334
العمر : 28
البلد : اليمن
تاريخ التسجيل : 10/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف aya ahmed mahmed في الجمعة فبراير 08, 2008 12:20 am

منورة ياعرافة المنتدى بس لو سمحت لو تقولى انتى مين وبلاش اللى انتى بتقولية دة
avatar
aya ahmed mahmed
Beginner
Beginner

عدد الرسائل : 185
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف nourhan في الجمعة فبراير 08, 2008 1:29 am

اهلا وسهلا بيكى يا عرافة.نورتى المنتدى بس ياريت تعرفى نفسك اكتر زى مابقيت الاعضاء قالوا عشان تكونى فرد فى اسرة منتدانا ويارب المنتدى يعجبك وتستفيدى منه ....ومنورانا مرة تانية....
avatar
nourhan
Professional
Professional

عدد الرسائل : 505
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 11/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الجمعة فبراير 08, 2008 2:24 am

انتا مش عارفنى ياقاضى ياخسارة على ابناء السيكشن الواحد انا محمد كمال يابنى ولاهه يعنى مش عارفين تترجموا انا مش هقدر اقولكم ايه الى موجود فى الأول لكن الرسالة الكبيرة ديه اغنية جميلة اوى وان شاع الله هحطلكم اللينك لتحميلها مليانة كلمات مفيدة

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الجمعة فبراير 08, 2008 3:04 am

**********************

ا

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الجمعة فبراير 08, 2008 3:19 am

******************

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف مباشر في الجمعة فبراير 08, 2008 3:36 am

****************

مباشر
New Step
New Step

عدد الرسائل : 16
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف I_AM_LEGEND في الجمعة فبراير 08, 2008 4:15 am


أهلا بيكي , وطبعا بعد الكلام الغامض ده , كلنا مشتاقين نتعرف عليكي أكتر وفي انتظار مواضيع




رسالة إدارية :

تم تحرير ردود العضو (مباشر) لخروجها عن الموضوع , فالموضوع للترحيب بالعضور الجديد , وليس لإضافة أغاني صينية
ونرجو من جميع الأعضاء الإلتزام بقواعد المنتدى


_________________

[/center]
avatar
I_AM_LEGEND
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى

عدد الرسائل : 1025
العمر : 28
البلد : أم الدنيا
تاريخ التسجيل : 02/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://steps.justgoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف Alaa_ZaKi في الجمعة فبراير 08, 2008 12:53 pm

منوره المنتدى يا عرافه مع انى مش فاهمه اللى بيحصل بس مفيش مشكله المهم منوره المنتدى

_________________

ياقارئ خطى لا تبكى على موتى ::فاليوم انا معك وغدا فى التراب
اريدك بعد موتى الدعاء لى بالرحمه
avatar
Alaa_ZaKi
مدير عام
مدير عام

عدد الرسائل : 1836
العمر : 26
البلد : الاسماعيليه بلد الجمال
تاريخ التسجيل : 10/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف Maha Hegazy في الجمعة فبراير 08, 2008 5:18 pm

اهلا بيكى يا عرافه معانا فى المنتدى
بجد نورتى وكفايه الاسلوب المشوق اللى دخلتى بيه المنتدى
كلنا عاوزين نتعرف عليكى اكتر ... يا ريت نتعرف اكتر
ومره تانيه نورتى والمنتدى واهلا بيكى ومستنيين مشاركاتك

_________________
avatar
Maha Hegazy
مدير عام
مدير عام

عدد الرسائل : 1086
تاريخ التسجيل : 09/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف mero love في الجمعة فبراير 08, 2008 7:11 pm

اهلا بيكى يا عرافه منوره المنتدى
مستنيين مشاركتك معانا ويارب المنتدى يعجبك
avatar
mero love
Professional
Professional

عدد الرسائل : 506
البلد : cairo
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف lamis في الجمعة فبراير 08, 2008 9:59 pm

mnwara ya 3arafa bs a7na 3awzen nt3arf 3leky
avatar
lamis
Professional
Professional

عدد الرسائل : 408
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 25/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف chinese_tiger في الأربعاء فبراير 13, 2008 3:53 pm

اهلا يا عرافة تقرئ الكف ده
avatar
chinese_tiger
New Step
New Step

عدد الرسائل : 47
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الكف

مُساهمة من طرف mizo21 في السبت فبراير 16, 2008 3:16 pm

اهلا بيكي ايتها العرافه
سوف اعطيكى مائه بعير على ان تقومى بعمل لواحد من اصحابي اسمه اسلام ماهر
عايزك تعقديه من اخواته وخصوصا البنات
avatar
mizo21
Professional
Professional

عدد الرسائل : 770
العمر : 28
البلد : اسماعيليه(ام الدنيا)
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.steps.justgoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى